Denna artikel innehåller reklam

Professionell rådgivning och personlig service är TrädgårdSmarts signum. Det gör sig tydligt när Robert Hammar, grundare och ägare personligen åker ut till sina kunder, gör en tomtbesiktning och hjälper dem att hitta den perfekta robotsgräsklipparen utefter deras förutsättningar. 

4 av 10 köper fel robotgräsklippare. I många av fallen inhandlas en robotgräsklippare som inte har tillräckligt stor kapacitet, vilket förlänger klipptiden och ger ett dåligt klippresultat. Med hjälp av TrädgårdSmart blir det rätt från början. 

– Jag brukar säga att jag säljer en tidsmaskin. Mina kunder som införskaffat sig en robotgräsklippare upplever att den är lika självklar som en diskmaskin i hemmet.  En robotgräsklippare ger inte bara tid för annat som lek med barnen utan du får även en mycket finare gräsmatta. Mossan försvinner och du blir av med sniglar, säger Robert Hammar.  

När robotgräsklippare inhandlats tar Robert vidare hand om både installation, service och vinterförvaring och är tillgänglig som din personliga kontaktperson om eventuella frågetecken skulle uppstå. 

– Nu när mina kunder får så mycket tid över tack vare deras robotgräsklippare har jag även börjat sälja utomhuskök som ett perfekt komplement, avslutar han. 

Trädgårdsmart erbjuder följande tjänster:

Professionell Rådgivning
Professionell rådgivning av robotgräsklippare med tomtbesiktning. Det det gör vi hemma hos dig i din trädgård, helt gratis!

Installation av robotgräsklippare
Professionell installation av robotgräsklippare. Vi använder motordriven kabelläggare och installationsmateriel av högsta kvalitet.

Service och vinterförvaring
Service av robotgräsklipparemed egen mobil serviceverkstad. Lämna in din robotgräsklippare för vinterförvaring.

Felsökning av kabelbrott
Vi fixar kabelbrott på nolltid! Vi lagar kabelbrottet Vi lagar kabelbrottet eller om så behövs så drar vi om begränsningskabeln.

Läs mer på trädgårdsmart.se